CHIPTUNING

 
  • Poprzez chiptuning w PIT STOP MOTOR SPORT otrzymują Państwo indywidualnie wykonane oprogramowanie sterownika silnika poprawiające osiągi, oraz parametry trakcyjne. Wykonujemy go w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych.




    Jak to się robi?

    W starszych modelach sterowników zwykle do 2000 r. aby dokonać modyfikacji oprogramowania należało wylutować pamięć (EPROM), odczytać jej zawartość za pomocą programatora, zmodyfikować, a następnie wgrać go ponownie i wlutować pamięć do sterownika.


    Obecnie wykonuje się to poprzez gniazdo diagnostyczne (OBD,E-OBD), co znacznie skraca czas przeprogramowania sterownika oraz eliminuje fizyczną możliwość uszkodzenia jednostki sterującej (ECU – Engine Control Unit).

    Należy jednak pamiętać o tym, że niezależnie od zastosowanej metody odczytu i zapisu programu najważniejsze jest to, aby program został zmodyfikowany zgodnie z logiką tuningu i aby tuner, który to wykonuje, naprawdę wiedział co robi, a nie w sposób bezczelny kopiował czyjąś pracę.




    Gdzie i dlaczego fabryka ukryła konie mechaniczne mojego silnika???



    Fabryczne programy są wykonane tak, aby zapewnić możliwie najniższe zużycie paliwa, pozostawać w zgodzie z ekologią oraz posiadać margines bezpieczeństwa taki, który pozwoli silnikowi znieść określony czas eksploatacji nawet w warunkach niezgodnych z gwarancją producenta.


    Wspomniany margines bezpieczeństwa dla silników doładowanych zwykle wynosi od 15% do nawet 50%, ale dla silników wolnossących ze względu na zasadę działania przyrost mocy to max od 4% do 10%.


    Ponadto w krajach Europy Zachodniej istnieją narzucone progi podatkowe i ubezpieczeniowe zależne nie od pojemności, a od mocy pojazdu, które wymuszają na producentach ze względów ekonmicznych oferowanie silników o takich mocach, za które opłaty będą niższe.




    Czego mogę się spodziewać ???



    Aby szacunkowo sprawdzić, proszę skorzystać z podanego linku, a tam wybrać odpowiednią markę i model. Zapraszamy !

    Katalog przyrostu mocy ››




    Dlaczego tuning w PIT STOP MOTOR SPORT ????



    Ponieważ postawiliśmy na najnowsze technologie i współpracę z najlepszymi w Europie.


    - Posiadamy obciążeniową dwuosiową hamownię podwoziową firmy MAHA - model LPS 3000, wyposażonej w potężny nadmuch oraz wyciąg spalin, aby stworzyć bezpieczne i najkorzystniejsze warunki pomiarów.


    - Posiadamy nowoczesny sprzęt diagnostyczny do wszystkich marek samochodów, aby wykonanie chiptuningu było poprzedzone kompleksowym badaniem stanu technicznego i kondycji Waszego silnika.


    - Do odczytywania i programowania sterowników używamy najnowszych programatorów między innymi firmy DimSport - model New GENIUS, który jest wyposażony w najbezpieczniejsze i wielokrotnie testowane protokoły dostępu.


    - Dzięki współpracy z firmą MAHA oraz PROFI TUNING posiadamy dostęp do centrów badawczych najlepszych firm tuningowych na świecie (Słowacja, Czechy, Austria, Holandia, Kanada).




    W PIT STOP MOTOR SPORT priorytetem jest zapewnienie wszystkim maniakom jak i zwykłym użytkownikom swoich czterech kółek komfortowej obsługi i najwyższej jakość usług, gdyż motoryzacja to nasza pasja...

     

    Zapraszamy !!!


  •